2013年10月12日 星期六

UN 皮BU 與 Party春

呢個bubu真係越嚟越un皮... 睇吓佢個樣... 十足爸爸細個時咁... 重肯定d脾氣都唔方細... 哈哈~ 小春e+都開始知道細佬係bb... 唔可以粗暴對代... 所以會小心翼翼... 唔敢整到佢... 但阿bu可能就係睇中呢點... 重會蝦家姐添... (其實都係我自己諗啫... 佢應該未識嘅)... 嘻嘻~~




夜晚... 我同小春去咗Jeffery個生日會... 嘩!! 真係搞得好成功... 大家都好開心... 又有好多氣球... d小朋友都不知幾鍾意... 但因為地鐵唔帶得氫氣球... 所以... 難為我哋一班媽媽諗盡方法幫佢哋攞番屋企... 哈哈~~ 

小春當然都好開心啦... 個個媽咪都好好人... 小春周圍唧... 真係麻煩曬大家幫我手睇住佢... 又提我記得同小春排隊搵小丑哥哥扭公仔... 小春要咩??? 更係佢老公... "巴斯光年"啦~~ 哈哈!!!






沒有留言:

張貼留言