2013年10月17日 星期四

烏龍春



尋日好搞笑... 老師打比我... 話小春同另外一個同學調轉咗個書包番嚟... 哈哈~ 聽就聽得多啦... 原來真係會發生呢d... 我講比小春聽... 佢自己都笑... 重話乜我咁搞笑嘅... 哈哈~~
老師重話佢尋日番學又喊咗一陣... 話可能係前日爸爸送番學放學... 好多小朋友都會咁... 父母送完番學一日後... 到番姐姐送... 就會諗起爸爸送番學好開心... 而唔開心囉... 老師都覺得佢係比較多情緒波動嘅小朋友... ... 小春真係咁... 佢尋晚重問我... 媽媽... 你幾時送我番學呀... 我答... ... 等媽媽諗吓先啦... 但冇理由特登請假... 就為咗送番學...

沒有留言:

張貼留言