2013年10月29日 星期二

發夢當係真~~

尋晚...唔知係我攰得滯... 定係點... 我訓先定小春訓先.... 我已經唔記得啦... 咁岩爸爸尋晚又去咗街... 好夜都未番... 我訓到3點... 發現唔見咗個囡... (因為小春成日都會爬出被外)... 搵吓我腳尾...(平時通常向嗰到)... 都冇喎... 我更係嚇一嚇... 大聲叫... "小春"... (當然冇人認我啦)... 即刻開盞床頭燈... 原來佢去咗爸爸腳尾... 我抱佢番埋枕頭到... 問佢做咩去咗嗰邊訓呀?? 佢竟然搭我... "我等爸爸呀"... 哎呀囡... 真係冧死人囉... 可惜爸爸當時重未番... 唔能夠即場聽到...


到今朝... 同Jofee通電話時... 佢話我聽... 小春今朝起身同佢講... "爸爸.... 尋晚同你去迪士尼... 好開心呀"... 哈哈~~~ 重話買波波添.... 真係比佢笑死... 佢重要真係當真嘅一樣... 哈哈~~


呢排... 真係覺得小春大個咗好多... 阿tun重話比我聽... 見到小春番學... 好乖呀... 沿途見到每個老師... 都會躹躬... 叫咩老師午安咁... 哈哈~~


不過... 我都有問過佢... 番學係未好開心呀... 佢話唔係喎.... 少少開心啫... 真係比佢吹脹... 哈哈~~

沒有留言:

張貼留言