2013年10月8日 星期二

分身乏術

原本今日請咗假同小春照超聲波... 但之前小春又尿道炎... 所以所有嘅都推遲... 咁岩阿bu今日要去覆診... 岩岩好啦... 醫生都話冇乜大問題... 亦問咗佢可唔可以打流感針呢... 醫生話... 佢哋係好需要打呀...

繼續聞氣囉... 

番到媽咪到... 佢話想下午去踩腳... 諗住我睇一陣阿bu啦.... 點知... 番到去... 佢話見我咁眼訓... 訓一陣... 點知... 到我醒... 已經4:30... 我話你唔係出去咩... 佢話見我訓得咁好... 費事叫我喎... 嗰一刻我諗... 早知佢唔去... 我早d去接小春放學啦... 難得有日放咗平日...

沒有留言:

張貼留言