2013年10月21日 星期一

小春的Last一堂跳舞班 (荃灣)

尋日係小春Last一堂向荃灣上跳舞堂... 真係好唔捨得... Ms. Leung又咁好人... 小春又咁鍾意d同學仔... 最唔捨得嘅係... 每個星期日... 同岩傾嘅媽媽們吹水嘛... 哈哈~~

冇辦法啦... 其實一開始學跳舞嘅原意... 都係想比小春都d群體活動... 同埋做吓運動咁... 既然學校又參加到跳舞班... 咁就唔洗山長水遠... 去到荃灣上堂啦... 咁就可以騰出時間... 考慮吓... 遲d有咩可以學吓啦... 

向最後一堂... 搭緊van仔番學途中... 小春突然指住窗外講... 媽媽拜拜嗰到呀... 哈哈~ 我平時都冇留意... 原來旁邊d樹... 望上去係個墳場... 小春記得上次同我去拜山時嘅情景... 成日都記埋d古靈精怪嘢... 完全冇諗過佢會記住囉... 

到落車喇... 我叫... 四海有落哎唔該... 跟住同佢講... 小春你又幫我嗌... 四海有落哎唔該... 點知佢叫咗下面呢句嘢... 笑到我呢...

五海哎唔該~~



跟住... 行番學途中... 見零食物語有盒糖... 係一罐裝... 入面好多糖嗰d呢... 係豬仔嚟㗎... 記得Ms. Leung鍾意豬仔... 所以都買咗... 等小春送比Ms. Leung... 嘻~~ 希望Ms. Leung工作順順利利... 收多d學生啦... 如果有一日... 小春大d... 話佢想學跳舞... (正式的)... 相信... 我都會去搵番Ms. Leung...


 
 
 


沒有留言:

張貼留言