2013年10月4日 星期五

小春第一次學校生日會 + 夜晚又要去睇醫生啦

小春嗰日向學校肚痛後... 食咗1日藥... 傷風咳都好番曬... 全日冇燒... 但尋晚一陣又話痾尿pat pat痛... 一陣又話叉腰痛... 一陣又話肚痛... 同佢試吓用試紙... 好似又有尿道炎咁... 張紙都變曬色... 重開始燒番... 38點幾... 今朝重39添... 但起身後又冇燒啦喎... 佢次次尿道炎... 都食極藥唔退燒... 所以都唔知係唔係... 真煩惱...

既然冇燒... 當然比佢去學校生日會啦... 話曬佢都係今個月之星嘛... 小春更係超開心啦... 番嚟重係咁講講講... 又話佢個蛋糕最靚... 不過好甜喎... 又講玩d乜... 重好多禮物添...




跟住我同爸爸就商量... 夜晚帶佢去急症室睇多次... 冇法啦... 心唔安呀... 因為約咗下星期照超聲波同造影... 睇吓小春e+尿倒流情況... 但需要向尿道炎好番曬... 六星期後先做得... 所以我一定要即刻就知... 佢係未真係有尿道炎囉... 爸爸好好... 不單冇嫌我煩... 重主動話請半日假... 陪我上瑪麗... 結果等到forever... 小春又流唔到小便... 點知就向睇緊醫生時... 小姐話好急好急... 趕唔切... 癩尿了... 唉... 

結果留咗好少做即時試紙測試... 咁我哋就帶小春番姥姥到沖涼換衫... 再流埋中間小便... 又再攞番上瑪麗... 終於醫生話... 佢小便冇見白血球... 但就有d血... 問我哋入唔入醫院... 嘩!! 今日星期五喎... 跟住星期六日... 冇啦啦留向到... 又未必有大醫生睇... 重要小春發緊燒... 要留高危病房... 爸爸緊係唔比留啦... 

最後就攞咗抗生素番屋企食囉... 

沒有留言:

張貼留言