2013年10月2日 星期三

肚痛春

今日老師4:00打嚟... 話小春向學校肚痛... 但因為今日有跳舞堂上... 可唔可以叫姐姐幫佢攞d嘢食去呢... 姐姐去到... 佢冇上堂... 向電話一路聽... 小春係咁喊... 擔心死我啦... 喊到咁... 咩事呀... 會唔會盲腸炎㗎... 叫姐姐同佢番屋企... 洗個pat pat先去法國啦... 中途一路打番去跟進... 小春一路喊... 唉... 都唔知有冇抱吓佢... (雖然叫咗)... 諗諗吓不如叫佢直接去法國啦... 唉... 姐姐冇錢... 結果佢哋終於番到屋企... 99都冇錢... 我話咁你等多一陣出門口... 我差唔多到打比你... 搭的士... 我向法國門口等... 幫比錢啦... 過咗一陣... 姐姐打嚟... 話99問二哥借咗錢... e+出門口... 

去到醫院時燒到39.1... 但等等等... 差唔多9:00先睇到醫生... 激死... 醫生話佢有咳&鼻水... 係感冒菌入腸... 會燒1-2日... 睇嚟就唔似尿道炎... 但我都想同佢驗尿安心d... 佢又話冇即時知... 唉~~ 咁算吧啦....

沒有留言:

張貼留言