2013年10月22日 星期二

bubu 你點呀??

阿bu由星期六開始... 燒吓唔燒吓咁... 都唔知咩事...所以今朝決定叫阿tun過媽咪屋企... 睇住毛毛... 咁媽咪就可以帶bubu去睇醫生啦... 

但係... 阿tun出咗去... 又邊個揍小春番學呢... 唯有問吓姑媽可唔可以幫手啦... 如果得就冇問題啦... 如果唔得... 就叫小春請日假囉... 冇辦法啦...更係細佬睇醫生緊要d啦... 

如果姑媽話冇問題... 唯一擔心佢識唔識路啫... 

唉~~ 次次99揍小春... 小春都會蝦嫲嫲... 今日又唔肯食飯啦... 99打比我... 叫我話吓佢... 但佢堅持要食通粉喎... 99話屋企冇通粉... 我就話... 唔好就佢... 唔好佢話食就整比佢... 結果... 佢真係唔食... 只食咗少少麵包就番咗學啦... 一邊覺得佢好可憐... 擔心佢肚餓... 一邊又覺得佢抵死... 餓吓佢就岩啦... 唉~~ 今晚番去都要教訓吓佢先得...

講番轉頭... 岩岩媽咪打嚟... 話阿bu睇完醫生啦... 但醫生話佢冇明顯病徵... 不過燒得4日... 雖然係低燒... 都肯定係有病菌感染啦... 所以開咗抗生素比佢... 話食2日... 如果繼續燒... 就要覆診啦... 希望佢真係快d退到燒啦... 

點解我對囝囡... 成日一病親都咁令人擔心㗎...


呀~~ 有樣嘢想講... 

由於yahoo blog執笠... 令我又從新諗起寫番blog... 上一次寫blog... 已經係2011年... 哈哈~~ 所以由今日起... 我決定寫番之餘... 重要慢慢update番呢年幾嘅生活點滴... 慢慢寫番轉頭... 就當比自己回顧吓啦... (尤其係阿bu出世嘅感受... 真係好想記低)...

沒有留言:

張貼留言