2013年10月20日 星期日

信生Open Day

之前向 fb見到信生Open Day... 嗱嗱聲mark底個日期... 諗住同小春去玩... 因為上年小春搵學校時都去過... 真係好dum本... 好多嘢玩...

尋日... 終於去玩啦... 小春勁開心... 首先... 我哋去玩吹氣彈床... 重記得上年... 小春太細個... 入面d小朋友太癲... 小春根本入唔到去... 又驚人整親佢... 所以只係向邊邊彈幾吓... 重要我陪住... 

今年... 小春成為入面玩到癲嘅小朋友... 哈哈~~ 睇佢開心到...






之後重入咗學校入面玩... 





呢張碌架床... 想點呢??? 佢最大特色係... 佢有3層嘅... 但吓吓都要捐入去... 真係有d可憐...




影呢張相時... 小春勁驚... 夾硬影咗呢張... 隔離印第安人... 點都唔肯影... 唔知點解... 每次見到d印第安人... 面具... 都咁驚呢...



呢張話要照顧bb喎... 屋企個細佬又唔見你咁照顧呢呵~~




幾時小春真係識做家務... 就真係一流啦... 我成日話一個懶媽媽... 應該會有一個勤力嘅囝囡... 如果唔係會餓死... 但e+有姐姐... 真係好難講... 可能會比我重懶... 咁就大獲啦...




呢張畫紙真係幾好... 佢係就咁點水畫... 油過嘅地方... 自動有顏色... 好滿足到d小朋友... 又要亂畫... 畫得又靚... 好有滿足感呀...




嘩...  見到呢架車... 佢直頭癲咗... 有小朋友玩緊... 佢就企向到等... 重一陣就問一次... 可唔可以比我玩一陣呀... 哈哈~~ 人哋個阿媽都係咁叫佢個小朋友... 比姐姐玩一陣啦... 搞到我幾唔好意思... 一上車... 即刻叫我幫佢影相... 但可惜... 呢架車仔比較矮... 所以小春唔係好轉到彎... 





沒有留言:

張貼留言