2013年10月27日 星期日

小偷春~~





之前未同大家講過... 向佐敦買咗d剪牌Baby Gap嘅... 終於洗好... 今朝試裝啦... 睇吓我家小Model... 幾... 幾... 幾咁... "唔"... 專業.... 哈哈~~ 都係媽媽嘅問題... 因為要快... 除完又試... 除完又試... 搞到張床亂到呢... 嘻嘻~~











今日原來想同小春出去買Halloween衫... 點知阿tun搵番上年嗰套出嚟... 問我星期四係未著呢套番學呀?? 我就比小春試吓啦... 點知重岩著喎... 咁重買唔買好呢??? 買又好似玩得一日咁... 唔買... 又影番上年套衫喎... ummmmmm... 算啦... 反正同學仔都未見過... 著番呢套罷啦~~











之後就出海運... 諗住同佢去買黑皮鞋... 準備隨時換季啦... 話曬呢排d天氣... 好似都開始涼涼哋... 學校又話可以自由換季... 買得嚟都岩㗎啦... 點知... 海運好多間都冇咗... 睇唔到... 唔通真係要買Dr Kong...



睇吓下面張相... 見唔見小春拎住個波波呀... 係經過一間餐廳... 人哋入面插住好多波波... 我估係送比入去食嘢嘅小朋友嘅... 但係... 小春突然自己走咗入去... 向人哋個大杯杯到... 攞咗個波波出嚟囉... 搞到我勁唔好意思... 哈哈~~












沒有留言:

張貼留言