2013年10月14日 星期一

紅卡完前... 最後一次去迪士尼

咁又一年啦... 上年小春生日前... 我哋申請咗迪士尼嘅紅卡... 計吓條數... 雖然我哋都唔係成日去... 起碼平日我要番工都唔去得啦... 但真係玩夠本囉... 嚟緊... 諗住唔續會住... 睇吓幾次下次鍾意幾時去先再入會啦... 

回想上年小春第一次去迪士尼時... 當時我剛生完阿bu... 阿bu都重未出院... 我同沙律帶住小春去... 佢由驚青... 佢鍾意... 見米奇入番去休息... 佢係咁追住人... 跟住一見米奇走咗... 即刻喊到收唔到聲... 玩彈弓狗... 又要驚又要玩... 嗰個表情好笑到呢...


睇吓呢張相...其實佢係向到喊緊... 驚到佢死死吓... 正一R底獸... 哈哈~~



再睇吓佢嗰時幾細個



而家再去唔同曬啦... 咩都識... d公仔名佢差唔多都識曬... 有要求要玩咩... 玩邊樣先... 影相... 已經唔係好影啦... 都冇咩未影過... 哈哈~~


但呢幾張係佢自己要求影的... 睇吓大個咗幾多... 重自己擺曬pose添...





沒有留言:

張貼留言