2013年10月28日 星期一

好攰呀~~ 救命呀~~~

今晚真係好攰呀... 放工番媽咪到... 接bubu去睇醫生... 由於bubu少去街... 所以都好少好似小春細個咁勁揹佢... 但今晚事出突然... 重要去到油麻地... 所以用咗毛毛條揹帶... 嘩~~ 唔知係我真係太耐冇揹仔哎... 定係比起揹小春時... 真係老咗呢... 由華富去到油麻地... 兩個膊頭已經痛到我想死啦...


到睇完醫生... 霖同Kobe話去食飯... OH~~~ 我未試過同阿bu... 唔帶車仔咁去食飯喎... 我都驚驚哋... 所以只叫咗碗湯飯... 諗住易控制d嘛... 點知... bubu竟然活潑起上嚟... 又咁反... 又咁反... 食完餐飯... 我隻手腕已經開始痛... 


走... 已經係搭的士... bubu終於都訓咗啦... 但唔知點解... 我番到媽咪到... 竟然... 連手指都攰埋囉... 之後就帶住疲乏嘅身軀番慈云山... 


番到去重要幫小春檢查書包... 溫書... 氹佢訓... 好攰呀~~ 好攰呀~~

沒有留言:

張貼留言