2013年10月26日 星期六

小春3歲 Happy Birthday~~

今日係小春3歲生日嘅大日子... 但依然都有上畫畫班同埋Phonics... 大約3點到... 先同爸爸 & Bubu一齊向冒險樂園出發... 小春就去到熟曬啦... 而Bubu今次先係第一次去咋... 


初初去到... 都係小春同爸爸玩機動遊戲... 全部都係爸爸同佢玩... 我睇住Bubu... 因為... 我幾時同小春去都得啦... 但爸爸平時星期六日都好少放假... 所以少d機會同小春親子吓... 今日就比佢哋盡情咁交流吓啦... 





至於Bubu...戇居居咁向bb車到囉... 哈哈~~ 直至入波波池啦... 小春當然滿場飛啦... 爸爸追到索曬氣... 哈哈~~ 我就搵個少d人嘅地方... 同Bubu坐定定玩吓... Bubu聽到d波波都好開心呀... 其間有個妹走過嚟... 我諗佢大阿Bu少少啦... 但阿Bu已經高過人啦... 所以話呢... 都唔好睇少我哋早產b... 影完張相出嚟... 我重笑佢咁細個溝女嘛... 哈哈~~







玩完波波池... 更係唔好比佢停啦... 繼續帶Bubu去玩埋佢人生嘅第一個機動遊戲... 哈哈~~ 講到懶勁咁... 其實只係一架Thomas小火車啫... 


 



哈哈~~ 點解講講吓... 講到似阿bu生日多d嘅... 唔好意思呀小春...原因係... 阿bu佢好少出街... 除咗節日出去食飯... 根本冇去過街... 難得今日一家四口去玩... 忍唔住講多兩句啫... 嘻嘻~~


之後... 我哋就去咗姨婆屋企... 同表姨一齊切蛋糕... 今次第3年講啦... 因為小春同表姨... 係同月同日生㗎... 所以每年都會一齊慶祝... 唔知係未因為呢個原因呢?! 唔認唔認都要認... 佢哋真係有d似㗎... 好驚呀~~~


唱生日歌時... 當然要唱兩次啦... 一次比表姨聽... 一次比小春聽... 小春都係一副怕醜嘅表情... 哈哈~~ 好好笑...



                                         





嗰晚Party後... 小春唔知係未興奮過頭... 重同姨婆跳起舞上來... 當然又係G DRAGON嘅미치GO啦... 但今日嘅演繹... 明顯比之前有進步呀吓... 哈哈~~




P.S. 小春~~ 話咁快你就3歲啦... 唔再係bb啦... 大個女要乖乖哋啦... 快d自己食飯啦... 嘻~ 媽媽祝你健健康康... 聽聽話話... 精精靈靈...

沒有留言:

張貼留言