2013年12月7日 星期六

女大不中留 + 公子look

星期六... 唔洗我多講... 大家都知我大約嘅行程啦...

岩岩學完Phonics... 落緊樓... 小春見到同學仔... (男仔)... 佢介紹同學比我識... (好似唔知Nicky定Danny之類啦)... 咁岩我哋又同路... 途中經過條天橋... 小春要求自己行... 跟住主動出擊... 撩個男仔... 叫佢都唔好拖住姐姐... 同佢拖住行... 由於有d多人... 到落天橋姐姐就拖番男仔啦... 而小春亦乖乖拖番住我... 落到天橋又撩人一齊食麥記... 小男孩都好乖... 話比小春聽... 佢咳咳呀!! 哈哈~~ 小春又食檸檬啦!!


今日重剩有少少空閒時間... 我重去買定件綿褸仔比阿bu添... 記得小春嗰時... 因為諗住有毛毛接手... 所以買褸都捨得買d... 但e+阿bu... 真係唔捨得買咁貴... 因為只著幾個月... 所以... 只向小舖仔買了... 百幾蚊... 但都幾靚哎... 放心... 媽媽會再買件羽絨比你... 唔會比你凍親嘅...

番到屋企... 本來想同小春一齊訓覺... 點知呢個時候... 阿tun就裝盆水入嚟... 話幫阿bu沖涼喎... (係呀... 因為我哋係會拎盆水入房... 同阿bu沖涼㗎... 咁冇咁易凍親嘛)... 我一見佢咁得意... 又點捨得訓哎... 你哋睇佢個公子look... 真係靚仔㗎啫~~







沒有留言:

張貼留言