2013年12月23日 星期一

地之鹽 “媽媽的愛”嬰兒洗衣粉

我呢個懶媽媽... 洗衫煮飯又點會有我份哎... 不過關於小朋友嘅用品... 尤其係洗衣粉... 洗衣液... 呢d咁貼身嘅用品... 我又點會唔試吓先比佢哋用呀...

今 次試呢隻... 地之鹽 “媽媽的愛”嬰兒洗衣粉... 係一個日本嘅嬰兒護理品牌... 好似話係【無添加】任何合成活性劑、合成着色料、礦物油、香料同氧化防止劑嘅產品... 為咗試吓佢堅唔堅... 我親自攞咗小春兩條底褲仔同埋阿bu 1條口水肩嚟試... 因為小春客易敏感... 又容易感染尿道炎... 所以我洗佢d底褲仔都特別處理...

洗完... 又冇特別香味喎... 口水肩d奶積都洗得ok乾淨... 冇落柔順產品... 但都冇乾真真咁... 最緊要係... 我對手... 都冇好乾囉... 哈哈~~

再睇吓個說明先... 原來佢話含有鹼性洗淨劑同蛋白質分解酵素... 能有效去除衣服上食物、奶粉等蛋白質殘留污漬、汗水、皮脂及媽媽內褲上月事血污... << 呢樣好吸引... 嘻~~

佢重話2L水用2g... 可以抺埋玩具添喎... 咁又幾好喎~~~

沒有留言:

張貼留言