2013年12月21日 星期六

Christmas Party @ Enrich English

嘩~ 今日真係超忙...

好彩今朝阿tun好好... 幫我接送小春學畫畫同小動作數手指... 我就訓到成12:30先起身... 差足電.... 嘻~~

2:30... 帶阿bu去到小春學Phonics間學校... 參加Christmas Party... 阿bu從來都冇上過Playgroup... (小春4個月已經周圍去試... 周圍去玩)... 第一次上到新環境... 我又要除褸放袋... 一放低佢... 即喊... 攬住我對腳唔放... 喊喊吓重嘔埋添... 哈哈~ 好彩唔多... 但都要麻煩人哋抺一餐囉~~ 

一路陪住佢... warm up吓... 以為好d... 又喊... (佢著呢件衫仔... 真係好得意呀~~)



 



好彩... 到集體遊戲時... 開始好d喇... 雖然冇咩交流... 但都起碼肯融入同玩吓先啦!!





 




到食茶點... 重要自己食添... 真係叻仔呀~~ 哈哈!!



岩岩真係肯自己周圍走玩吓... 就差唔到散場啦~~~

阿tun揍咗小春同軒軒嚟啦... 就接阿bu番屋企食奶... 哈哈~~ 時間接得岩岩好... 緊密到哩~~~

小春同軒軒就唔洗看羊咁看啦... 係睇住同影相啫... 睇吓佢哋玩得幾開心~~

 

 
 
 
 
 



點知... 影影吓... 電話唔夠電... 激死我啦...

最後交換禮物... 我準備嘅都好實際... 哈哈~ 原來大家d家長都係咁諗... 大部份都係文具... 哈~~

番到屋企... 大家沖涼換衫... 要準備今晚大家番嚟做冬啦...




沒有留言:

張貼留言