2013年12月30日 星期一

得戚小春

尋日... 小春唔洗學琴... 朝早可以慢慢懶吓床先起身... 真爽... 睇吓... 小春竟然話要同翠斯一齊睇ipad囉... 咁樣hold住隻手... 佢唔攰㗎咩?? 哈哈~~ (走火入魔)...


終於決定早d出沙律屋企... 比佢訓陣晏覺... 我同沙律又煲吓劇後... 出發去玩具反斗城... 沿途又係啦... 係咁要我哋幫佢影相... 哎! 不過佢又好好嘢喎... 話說海運入面擺咗d不同款式嘅聖誕樹形公仔... 當中係有重覆嘅... 佢一路行... 續隻影... 突然... 佢念念有詞... 哎! 呢隻影過啦... 原來... 佢真係記得㗎... 勁呀~~






今次係因為之前有朋友送咗coupon.... 所以我叫小春盡情選擇啦... 咁更係有limit啦... 但就想睇吓佢會選咩... 初初... 佢只睇d細細件嘅玩具... 我懷疑... 因為佢覺得買嘅成數會高d... 哈哈~~ (咁樣諗自己個囡)... 之後一見單車... 個人癲咗喇... 可惜... 佢都係唔識踏... 幫唔到你啦....

之後... 見毛毛大眼仔... 又癲咗... 我覺得佢都係鍾意d細細個嘅Figure公仔... 成屋都係... 重睇.... 再見埋Toy Story... 不得了啦... 見佢直頭想R爆個頭嘅樣... 因為我話比佢聽... 今日嚟... 無論平貴... 佢只可以選一樣啫... 點呢... 要巴斯坐大車車好... 定胡迪巴士遙控車好哎... 紅心胡迪好哎... 定巴斯飛船好哎... 哈哈~~ 我同沙律猛向旁邊細細聲笑佢...

到幫阿bu選禮物啦... 小春又係照自己鍾意嘅去搵... 真係比佢激死... 哈哈~~

走時... 先知... 今年又擺咗迪士尼公仔聖誕樹... 因為之前影燈飾時都未有... 即刻走去影啦... 影完小春話想摸公仔喎... 我話... 媽媽只夠高抱你摸到Minnie咋喎... 佢唔制扁咀... 佢話佢要摸胡迪喎... 大家睇吓... 胡迪究竟向邊到............. 我話媽媽真係唔夠高呀... 咁佢就好老積咁講... 唉! 咁算啦! 摸貓貓啦... 唯有就摸咗Marie囉!!


番到沙律屋企... 嘩~~ 即刻急不及待拆禮物... 睇吓佢得戚到個衰樣... 真係影完自己都忍唔住笑...



跟住佢就開始佢嘅角色扮演... 自言自語啦... 一陣重攞咗我部電話去幫佢哋影相... (我估相中張紙巾係... 代表紅心食緊草掛)... 又過一陣... 我發現唔見咗個電話呢... 哈哈~~ 原來... 佢攞咗去... 幫胡迪同紅心擺咗個pose... 兩個向到睇緊我個電話... 而我部電話當時係播緊youtube比佢哋睇... 而小春係行開咗... 自己去咗搵糖食囉... 你話激死定笑死哎!!~~





沒有留言:

張貼留言