2013年12月27日 星期五

Boxing Day 2013

Boxing Day... 我對小朋友咁心急... 又邊會有禮物拆哎... 反而... 小春今日重成功... 又買兩件玩具就真!! 哈哈~~

由於Ms. Cheung星期日要去睇學生表演... 所以改咗尋日上堂... 好好笑... 我又偷影啦... 點知影影吓... Ms. Cheung走出嚟... 哈~ 我走都走唔切... 原來佢出嚟攞貼紙送比小春... 又原來佢送貼紙比小春時... 小春要求要 toy story貼紙... 重話比Ms. Cheung聽出面個櫃有呀... Ms. Cheung話... 吓~ 咁都比你發現到... 哈哈~~

 

上完堂... 諗住帶小春去玩波波池... 但諗諗吓... 不如帶埋阿bu去啦... 點知番到屋企... 阿bu訓咗... 咁我又同小春訓陣先出去... 順便就番4點後先有醫生睇...

點知再出門口時... 阿bu又食緊奶... 噢~ bubu... 整定你冇得去啦... 哈哈~~

 


番到屋企... 食完飯... 本來講好話做完功課先睇卡通... 不過張床實在太吸引啦... 都係開著張電暖墊... 縮上床... 陪佢哋睇卡通片好d... 睇吓阿bu... 又搞搞震啦... e+佢又唔怕鬧... 又唔怕打... 話佢重傻笑... 有時見佢笑... 我自己都笑埋一份... 佢重識你嬲... 佢就走埋嚟攬住你... 唉~~ 咁冧... 點嬲得落哎~~



沒有留言:

張貼留言