2013年12月5日 星期四

阿bu是好是壞 + 小春照膀胱

尋晚同媽咪傾電話... 媽咪話阿bu呢個囝... 有樣嘢都唔知係好定係壞...

正常... 一般小朋友... 如果想掂一樣熱嘢... 講佢唔聽時... 我哋會比佢掂一次... 等佢知道咩係熱... 真係熱喎... 下次佢就唔敢再摸啦... 小春細個時都係咁... 但阿bu並唔係....

話說... 媽咪會用烚完奶樽嘅熱水 + 凍水同阿bu沖涼... 尋日... 佢就擺咗煲熱水向地下... (當然唔係滾水啦)... 媽咪去攞少少嘢... 但仍有望住阿bu... 當然... 阿bu又點會咁乖哎... 佢想摸... 比媽咪制止... 但佢並唔心熄... 繼續要摸... 好啦~~ 媽咪就比佢摸... 佢摸咗煲邊一下... 覺得熱... 即刻縮手... 以為佢唔敢再摸啦... 點知佢再嚟... 摸水... 又覺熱... 又縮手... 再嚟... 摸煲內未到水位... 又縮... 再摸煲底... 又縮... 哈哈~~

媽咪話... 我哋屋企d人... 就係冇挑戰精神... 呢個囝... 唔知呢種唔怕死嘅性格... 會用向邊方面呢... 真係要好好教佢... 如果佢嘅唔怕死... 用向劈友到... 真係搞笑啦.... 哈哈~~ 諗大咗...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今日... 小春要番瑪麗照膀胱及尿道造影... 其實小春1歲時已做過... 喊到拆天... 又要插尿喉又剩... 好陰公... 過程都幾辛苦... (因為我細個時都做過)...

我尋晚已經碎碎念... 同佢講... 聽日學校生日會... 我哋冇得去啦... 小春答... 聽日文思晴生日會呀... 我話... 但我哋去唔到啦... 因為翹翹要入醫院呀... 小春扁咀問... 點解要入醫院呀... 因為翹翹上次病病之後... 醫生想檢查吓你好番未囉... 小春好乖... 就答我好... (我以為佢點都會扭吓計)... 我繼續講... 但入醫院要打針針喎... 你驚唔驚呀?... 小春點頭... 我就話... 小春好叻嘅係唔係... 忍吓... 好快就ok㗎啦... 媽媽應承你... 你叻女... 聽日媽媽放工工買樣玩具賞你啦...

終於今日... 爸爸同佢去醫院... 佢冇扭計... 重叫爸爸同佢影相... 真係吹脹...


爸爸話插尿喉時唔比陪... 到真係照時... 要向尿喉打d液體入去... 小春就有喊囉... 但爸爸打嚟時... 小春已向旁邊唱緊歌... 心情好似幾靚咁... 我同小春傾... 佢話佢好乖... 聽醫生話... 叫我記得買玩具比佢喎... 哈哈~~ 真係好記性... 不過... 我真係覺得佢好叻囉...

沒有留言:

張貼留言