2011年1月1日 星期六

終於可以番華富啦!!

搞咗咁耐, d嘢終於都清曬!! 今朝一早約咗媽咪去旺角觀音廟拜神, 下午就嗱嗱聲趕1點至3點嘅好時晨, 同小春番姥姥到囉!! 嘩~ 好彩我哋call咗的士, 我哋又多嘢拎, 又趕住個時晨, 真係有d頻能!! 好彩.... 時間岩岩好!!


睇吓我哋1月1號著新裝!! (你四眼哥哥個女友送家!!)


 


做咩又扮田景霖呀!! 人哋唔知... 以為呢張係30年前, 媽咪抱住林林添呀!!


 


番到屋企, 我抱住小春拜拜觀音娘娘先, 跟住媽咪就去咗香港仔買雞燉嘢比我飲, 我就同小春玩一陣, 重比我搵番d我以前買落, 都唔知有冇戴過兩次嘅夾夾, 比小春扮吓靚, 睇吓小春戴咗隻夾夾, 成個都醒曬! 哈哈~~


 


再之後等媽咪番嚟, 就一齊砌床仔啦, 跟住媽咪入廚房幫, 我就係咁幫張床仔扮靚靚, 打蝴蝶結.... 睇吓小春張床仔幾靚..... 哈哈~~


 


忙咗成日, 攰死媽媽啦~~


沒有留言:

張貼留言