2011年1月16日 星期日

又要番歸啦~~

番外家住咗兩日, 除咗有得見小春之外, 重嘆咗兩日添!! 始終都係自己住咗咁多年嘅地方, 感覺真係好舒服, 加上有媽咪嘅悉心照顧, 簡直好似做皇帝咁!! 我諗.... 如果我可以向外家坐月, 肯定重更加肥仔!! 哈哈~~


好耐都冇見過日頭個海啦..... 屋企真舒服~~


 


但係今晚就又要番屋企啦, 勁唔捨得小春添!! 等我影多幾張相先.... 重要拍埋video添喎!!


媽咪極力推介我向呢張, 被林林喻為皇帝被嘅黃色被上面影相


 


呢張伸懶腰伸到咁梳乾就夠搞笑啦!!


 


又睇吓呢兩張相似唔似??            

重有成個禮拜先3個月
我4個月嗰時


沒有留言:

張貼留言