2011年1月27日 星期四

續揮春相~~

今晚終於可以見小春啦!! 而且爸爸都話勁掛, 要一齊番華富添!!


話番尋晚, 我去剪完頭髮已經差唔多9:30啦!! 嗱嗱聲趕番落旺角, 又比我趕得切去天然整d揮春喎!! 本來有d相改過整唔到家, 好彩我用iphone個類似print screen嘅工能, 哈哈~~ 搞掂!! 不過嗰個職員就認真冇禮貌囉!! 如果唔係見佢明明收工都等我整埋先, 真係會開佢火呀!!


繼尋日post嗰兩張, 最後重有....


   笑口常開


   萬事勝意
   心想事成


   身壯力健


                        萬事勝意(媽咪嘅)


 


之後諗住去女人街買幾條毛巾啦!! 唉~ 點知原來毛巾都咁難買嘅!! 我睇星期日都要走多轉花園街先得啦!!


沒有留言:

張貼留言