2011年1月11日 星期二

今日冇得見個女啦!! 嗚嗚~~

繼尋日好唔捨得個女走之後, 今日又冇得見佢啦!! 媽咪話今日係咩臘月初八, 唔食得娘家飯喎!! 我話咁我唔食飯未得囉, 佢話..... 總之就唔好啦!! 所以我今日個心情都有d唔知點咁, 自小春出世以嚟, 我冇一日見唔到佢家!! 今日... 今日係第一日, 第一次見唔到佢呀!! 唔知小春會唔會掛住我呢?! 佢向到做緊咩呢?!


岩岩同志雄傾開電話, 講起都有d眼濕濕!! 唉~~ 雖然我都知我要開始習慣, 到我唔餵人奶之後, 都唔會日日番華富家啦!! 到時都係禮拜尾先接佢番屋企見吓!! 但係.... 一諗起聽日有得見, 後日又要去飲波仔個女滿月嗰餐冇得見..... 我就e+開始就好唔開心啦!! 哎呀~~ 重要今日冇得同小春影相添呀!! 唯有試吓叫媽咪幫佢影啦!! 唉~~


咩啫?!~ 咁人哋話曬今日係第一次嘛!! 更係最最最唔開心家啦~~ 比我發洩吓啦!! 嗚嗚嗚~~


唯有睇住尋晚先發現, 志雄幫小春同豹豹影嘅新合照先啦!!


 


呢張重搞笑!! 又唔知自己肥, 重谷起個咀!! 哈哈~


 


沒有留言:

張貼留言