2011年1月28日 星期五

哈哈大笑

之前講過小春e+成日都chok樣, 明明笑得好開心, 你個鏡頭一對住佢, 不論係相機定電話, 佢都即刻懶憂鬱個衰樣!! 哈哈~~ 尋晚終於都影到佢個笑樣啦!! 重要係哈哈大笑添!! 話說媽咪話我知, 一鍚佢頸底佢就會勁笑, 跟住就試比我睇, 嘩!! 勁得意囉!! 即刻就攞個電話出嚟影啦!! 嘻嘻~~


 


另外, 好多人話小朋友鍾意睇電視, 因為鍾意追光, 其實佢哋係未睇到d乜嘅!! 但係.... 小春.... 我真係懷疑佢係真係識睇家!!


佢好鍾意睇我哋電話到幫佢影d相, 如果播video, 佢聽到自己把聲, 又會跟住ee arar咁!! 今日睇番呢張相, 我就同志雄講, 睇吓小春幾集中, 到到佢第日識打機重得了嘅!! 大獲~~ 哈哈!! 點估到佢岩岩先3個月咋!!


沒有留言:

張貼留言