2011年1月5日 星期三

哈哈~ 又成機啦!!

之前媽咪話叫我隔日先去佢屋企, 話日日入去太攰啦!! 今個星期安排咗星期2番去, 星期4就接bb番我屋企, 結果星期1因為漏咗嘢, 就番咗去啦!! 星期2又照原訂計劃番去喎!! 今日一心諗住終於都第一次啦~~ 全日都見唔到小春啦~~ 成朝都諗住, 唉!! 今日冇人同小春影相啦!!


今晚阿Jun生日, 約咗沙律佢哋食飯!! 本來約好沙律, 我一放工就落去花姐到搵佢, 點知.... 我lunch泵泵吓奶, 媽咪打嚟話佢個fd向香港仔, 幫佢買咗隻雞, 問我番唔番去, 佢整冬蟲夏過我吃喎!! 哈哈~ 有咁大個籍口, 我更係撲到番去啦!!


嘻~ 小春唔好投訴... 媽咪今晚又嚟睇你啦! (張相濛d, 但2個月嘅小朋友咁忟憎, 又好搞笑囉!)


 


阿Jun生日?! 都去~~ 派住志雄去食住飯先, 我就睇完小春先出去吹吓水啦!!


 


沒有留言:

張貼留言