2011年1月3日 星期一

唔知小春向到做緊咩呢?!

今日第一日開始收6點, 本來好開心, 可以早d返屋企休息吓!! 點知... 嗰日向媽咪屋企走嗰陣, 唔記得帶番個保溫袋同冰種番屋企, 所以又要番媽咪到囉!! 哈哈~ 我d同事話我係特登漏嘢, 其實想見吓個女喎!! 嘻嘻~ 唔通真係?! 不過事情唔係咁簡單... 哈哈!!


邊個諗到買個沖涼盆都咁難, 媽咪行曬華富, 華貴, 香港仔都買唔到個正常嘅浴盆, bb又冇可能等到星期四番我屋企先沖涼家!! 等志雄拎... 佢又收咁夜, 咁唯有我呢個收早嘅拎囉!! 心諗... 拎住個膠盆行街都幾肉喎, 問志雄估吓我上次番大陸買番嚟個大環保袋, 唔知放唔放得落呢!! 志雄話雖然個袋大啫, 但係都冇可能放得落個盆囉!!


7點未夠我就番到屋企喇, 死唔信邪.... 搵個環保袋出嚟先!! 哈哈~~又比我放得入喎!! 咁拎冇咁肉之餘, 重易拎好多!! 重可以放埋d嘢入去, 手袋都可以唔拎啦!! Yeah~~


番到媽咪到先得嗰8點, 你話收6點幾好呢!! 哈哈~~ 嗱嗱聲埋身餵小春一次先!! 當然例牌, 一食佢就又訓, 唉! 唔好理啦!! 等埋志雄入嚟食咗飯先, 最多食完飯再餵囉!!


講起志雄.... 真係父愛爆棚呀!! 唔見個女兩晚, 成日都問我.... 唔知個臭b向到做緊咩呢?! 哈哈~ 終於今日都忍唔住, 話要入媽咪到睇個女啦!! 又話時話喎, 個女又真係特鍾意同佢講嘢嗰喎!!                         


睇吓呢個表情幾搞笑!!                                                   




沒有留言:

張貼留言