2011年2月16日 星期三

我家有隻鱷魚仔~

好一排冇寫blog添!! 唔緊要.... 我會番寫番之前嘅!!


今日星期三, 當然冇得見小春啦!! 但係媽咪都有打嚟, 等我同小春傾吓計!! 重講咗單搞笑嘢嚟聽添!! 媽咪話佢向到食緊籮白糕, 小春係咁望住佢, 咁媽咪就扮嘢比隻筷子埋佢咀邊啦, 點知小春好似隻鱷魚仔咁, cup落隻筷子到!! 媽咪以為咁岩啫, 又識多次, 點知小春真係又cup落隻筷子到囉!! 哈哈~~ 真係大個女啦!!


之後我同志雄傾開小春下個星期4個月啦!! 大家都覺得... 原來做父母真係幾矛盾, 一邊又想小春快d大, 識行識講幾好玩呀!! 一邊又唔想佢大得咁快!! 一諗起佢4個月... 總係好想追番轉頭, 唔知我哋有冇錯過咗d咩冇留意呢?! e+點舞佢都得, 遲d就唔得啦!!


媽咪又話..... 尋日開始又幫佢禁吓隻耳仔, 點知帶咗個hair bend, 轉頭就去咗條頸到啦!! 留意吓佢, 原來佢e+識伸隻手去扯啦~~ 嘩!! 好叻女呀!!


即刻諗起佢上次戴Hair Bend個傻樣添!!


重言之一句講曬...... 超掛!! e+連沙律都日日打嚟話掛住小春呀!! 嘻嘻~~ 比佢咁講一講, 搞到我重更加掛囉!! 快d到星期五啦~~~


沒有留言:

張貼留言