2013年11月30日 星期六

家長日

今日真係超忙... 又係畫畫 + phonics.... 之後重要去小春學校家長日... 同今日第一日番嘅小動物數手指....

家長日... 老師都係對小春讚多過彈嘅... 不過.... 就話佢呢兩星期開始... 唔知點解冇咁專心上堂囉~~ 係.... 近排我同佢溫書都覺佢心散咗... 所以我都冇逼佢... 冇日日都備課溫書... 唔通咁... 佢反而唔鍾意??? 定還是唔逼佢... 佢就dum懶咗呢... 都唔知應該點做好....

另外... 有一樣嘢... 我都幾唔開心嘅.... 就係收到呢張嘢... 內容就自己睇啦... 主要就係講... 當你有需要幫忙時... 你會搵邊個呢... 人哋小朋友答"媽媽"... 小春答 "姐姐" 囉.... 真係心up... 但當我現場再問佢一次... 佢又答 "媽媽"喎.... 唉~~~


其他整體表現都ok... 佢都好肯學嘢嘅... 亦都好享受校園生活... 我又同老師分享吓.... 屋企嘅佢係點... 成日唔肯自己食飯... 有負面情緒... 會爭嘢玩... 老師就話... 佢係有d情緒... 會試吓同佢傾多d計... 了解吓... 但爭玩具佢就冇見過... 話佢都好肯分享喎...

成個過程... 小春個樣都勁R底... 又驚老師報寸... 又驚我話佢d衰嘢比老師聽... 最驚就係我哋會鬧佢囉... 咁我哋更係有安慰番佢啦... 但最搞笑係...... 睇到佢... 我就好似睇番自己細個咁.... 哈哈~~




到上小動物數手指啦... Oh no~~ 比我哋想像中差囉... 一個老師教5個學生... 其實唔算多... 最麻煩係... 佢哋唔同程度呢... 有d已識寫字... 少少加數... 教嘅時間會長d... 冇嘢做時... 竟然係叫小春佢哋扒底囉... sorry呀Miss... 一共先上1粒鐘... 咁訓法... 我洗鬼嚟上堂呀... 不如番屋企訓啦...


放學我問小春好冇玩... 佢依然答好玩... 但當佢知我知佢要扒底時... 佢就話... 有d悶啦... 咁我就同佢講... 媽媽已經比咗錢啦... 我哋就上幾堂... 試吓係未都係咁啦... 我哋比個機會佢先啦... 好冇?! 佢就話ok囉... 我諗學完呢個月... 都88㗎啦~~~

沒有留言:

張貼留言