2013年11月9日 星期六

小春曳爆

今朝同小春去咗荃灣影相... 係一間我諗係廣告公司之類... 叫佢去影d相... for casting用嘅... 重叫我帶幾條裙仔去添... 咁遠?! 唉~ 是旦啦... 當去影吓相囉...

一上到去... 佢表現都好好... 又同姐姐玩又剩... 其實去studio影相... 都唔係第一次家啦... 佢應該ok嗰喎... 點之一入到房... 即刻又扮怕醜... 又扭計... 又係咁揭起自己條裙... 總之就麻煩啦~~

結果... 好難先影到兩張正面... 衫?? 更加唔洗換啦... 搞到我無啦啦拎住揪衫去行街... 激死...

橫掂都要搭地鐵... 就去愉景新城行吓啦... 順便諗吓拎住d嘢... 係番屋企先好呀... 定直接去沙律屋企好呢...

小春一入商場... 見到玩具反斗城個牌... 已經癲咗... 行咗個圈... 又試吓同佢玩單車... (成日都話佢識就買比佢... 唉! 連三輪車都未識... 但已經唔岩踩)...  又試吓踩 Roller... 一路行一路跌... 笑死...






行行吓... 重見到小白兔添... 小春勁開心... 又怕醜... 重比我笑佢同小白兔個style好襯添!!
 



我一個人重要攞住咁多嘢... 重要同佢玩... 真係有d應付唔到... 求其行咗一陣... 滿足吓佢... 都冇買嘢就走啦... 點之... 出到嚟...就見到有個大吹氣彈床... 因為小春重係著住裙仔... 所以就同佢換番一早預備... 諗住影完相著嘅便服... 咁真係跳彈床都輕便d哎嘛...

小春真係好唔願意去換衫... 因為佢個心已經飛咗去彈彈床到啦... 但我話唔得囉... 一定要換囉...

到真係去到彈彈床邊... 原來佢係要用EPS或者Credit Card消費120蚊... 先有得玩... 唔係錢問題... 係無啦啦... 無嘢買... (如果買... 又要入多轉反斗城)... 我又拎住咁多嘢... 唉~~ 算啦小春... 我同佢講... 原來人哋收工啦... 冇得玩啦... 小春當然接受唔到現實啦... 當場大喊起上嚟... 唉~~

但我又點會就犯哎...走啦... 沿途佢就一路喊... (其實小春好少會咁)... 我決定放開佢隻手... 自己行前面... (當然有偷望佢啦... 但唔洗偷望都聽到佢把聲啦)... 等佢自己向後面... 一路放大個喉嚨喊... 等d人望佢... 等佢知醜... 比佢激死... 佢見有人派傳單... (佢最鍾意攞埋呢d廢紙)... 佢即刻收聲... 攞咗... 望見... 之後繼續大喊... 罷明玩嘢...

行到差唔多到地鐵站... 轉身問佢知錯未... 覺唔覺得自己醜... 見唔見到人哋醜你... 笑你... 咁佢就收曬聲喇...

好攰... 都係番屋企訓一覺先...夜晚再出動... 帶小春出去同d fd食飯...







沒有留言:

張貼留言