2013年11月8日 星期五

Bubu玩車車

向小春1歲生日時... 表姨送咗架公主車車比小春... 隨住小春慢慢大個... 部件一件一件咁除咗落嚟... 當時... 我好小心咁收埋曬...

呢存車車... 其實小春重玩緊... (因為重未識踩單車)... 但我覺得... bubu應該重適合玩多d囉... 所以今晚就決定搵番曬d部件出嚟... 砌番比bubu玩喇...

人就係咁㗎啦... 你越精心收埋d嘢... 到你搵嗰陣... 就越唔記得去咗邊... 尤其d螺絲... 哈哈~~ 好彩... 一路整... 一路搵... 哈~~ 又比我搵得番曬出嚟喎... (當然搞咗好耐啦)...

整之前... 我同小春講... 翹翹大個啦... 唔好玩車車啦... 比細佬玩啦... 好唔好?! 佢一一應承... 但到我一路整嘅時候... 佢就不停過嚟搞搞震... 佢好似已經唔記得... 自己曾經都玩過呢架車嘅搖搖板... 興奮到不得了... 到真係整好喇... 嘩~~ 痴咗線呀!! 平時係車仔時都冇咁鍾意玩... 不停問我... "咁我玩咩呀"... 唔知以為屋企得一樣玩具... 唔玩車仔就冇嘢玩咁款........


睇吓小春幾可憐~~





阿bu好叻仔... 好快就掌握到點玩啦...重玩得好開心添... 而小春呢...退而求其次... 玩碌嘢都玩到懶過癮咁... 佢話自己扮老婆婆喎... 其實好明顯係扮嫲嫲揸拐杖囉... 好好笑...









沒有留言:

張貼留言