2013年11月8日 星期五

龍媽聚會 + 上進春

尋晚放工... 約咗一班都係住慈雲山嘅龍媽食飯... 其中有兩位媽媽重帶埋佢哋6月出世嘅囡囡出嚟... 嘩~~ 得意到呢... 已經拖住行街啦... 識講都幾多單字啦... 6月世出即係e+17個月啦... 有個竟然已經自己"不"飯食囉... 真係醒...

再諗吓我個8月早產b... 唔識都唔出奇... 但我細佬個4月b... 都好似未識咁多嘢喎... 唔通男仔真係慢咁多...

番到屋企... 今晚小春乖到呢... 叫做功課即刻好快做曬啦... 做完重話想寫字時間... 我拎咗本copy book出嚟比佢寫吓... 當然寫咗幾隻就要玩第二樣啦... 有文有路喎... 但都係只限跟住寫...




寫完字... 佢又話要油顏色時間... 自己重要特登搵邊盒... 因為有一盒係佢細個d時... 沙律買比佢... 可周圍畫... 抺得甩嘅... 我諗對上一次玩... 半年前到啦... 小春就係咁... 佢唔玩嗰樣嘢...你諗住掉咗佢咩... 唔知邊日... 佢突然就會搵... 佢真係記得... 一搵到盒顏色筆出嚟... 我就去搵畫簿啦... 點知佢又記得呢盒筆可以周圍畫... 即刻就扒向街下係咁畫啦...


佢話呢個係sir滑梯喎~~



畫完重識用濕紙巾幫我抺地添... 真係乖...






臨訓重有表演... 大家細個有冇跳過呢隻土風舞呀?!









沒有留言:

張貼留言