2013年11月2日 星期六

開心揍仔日

星期六... 又要一早揍小春去畫班... 之後再上phonics... 食完飯... bubu同小春終於都訓晏覺... 正當我搞掂曬d嘢... 自己都想恰恰... 而又岩岩開始發夢... bubu就醒啦... 又夠鐘食奶啦...

既然都醒咗喇... 就同兩條友仔玩吓啦... 呢個小春... 真係名符其實呷醋王... 總之細佬玩咩佢都要... 就算牙膠... 佢都要咬埋一份... 真係比佢激死... 







bubu真係越嚟越得意... 間唔中一個表情動作... 真係想錫un佢呀... 哈哈~~ 開始戀仔啦!

不過... 小春都唔弱... 佢一樣氹得我高興到爆炸... 今日又叫我睇吓佢寫咗幾個字... 不過除咗個 i 字... 我覺得佢似撞手神多d...







夜晚... 同佢講咗個Hide & Seek嘅故事... 之後就教佢玩book尼尼啦... 點知佢咁尼埋... 真係笑到我傻咗... 












沒有留言:

張貼留言