2013年11月14日 星期四

小春讀英文

小春呢個囡... 佢有一套佢自己嘅記嘢方法... 我唔知佢係未用圖像記憶法... 我亦冇教過佢... 不過... 從我幫佢溫書... 問佢問題... 我估咋....

例如... 我將一d字卡入卡套... 教佢生字...當然唔會逼佢... 就每日同佢讀兩次... 一星期後... 佢大約可以讀曬出嚟... 我唔信佢真係識... 所以將卡嘅位置倒轉曬... 結果... 佢真係唔識... 哈哈~~ 證明佢唔係記字... 係記位...

每日同佢溫書... 由於佢已經識曬26個英文字母... 所以當讀 A~ Apple 嘅時候... 佢會自己讀一次... A... P... P... L... E... Apple咁... 當然... 我唔會阻止佢啦...

有一次... 我就考吓佢... Apple點串呀... 點知... 佢咪埋眼... 好似諗嘢咁... 然後真係串到出嚟... 咁boy呢... 又串到... 至始之後... 每次溫英文... 我都鼓勵佢... 串字... 然後遮住問佢... 唔識就比佢睇吓... 再遮住咁... 佢好似覺得抆開我遮住字隻手好好玩... 咁我又當遊戲咁同佢玩吓囉... 直至串到一次... 就收手... 因為我唔想嚇怕佢... 等佢怕咗溫書... 怕咗串字... 覺得有壓迫感... 雖然到e+... 佢都只係間中可以串到 H for Hand... 但已經覺得佢好叻女...

我哋成家都冇乜邊個有書緣... 希望小春... 你繼續加油呀!!




沒有留言:

張貼留言