2013年11月22日 星期五

我家有"對"小歌星+ 童話幻滅了

尋晚番到屋企... 一入門口... 就聽到bubu... mamamama咁叫... 真係好聽嘅啫...

自媽咪生日嗰日... bubu好似突然大個咗好多咁... 識行幾步啦... (雖然好懶... 成日都唔願行)... 又識叫媽媽... 又識懶嗲... 哈哈~~ 越嚟越搞笑....

尋晚... 小春又表演唱歌... 佢唱國歌真係好好笑... 軒軒聽到都走入嚟我房唱埋一份... 估唔到... bubu聽到... 又跟住唱埋一份... 嘩~~ 即刻撲去攞電話啦...





食完飯... 沙律打嚟搵小春... 竟然扮Cinderella... 鏈住喉嚨尖聲同佢講嘢... 小春都唔信... 重考番佢轉頭... 問佢Cinderella著咩色衫㗎?? 點知沙律又識答喎... 重話比小春聽... 比家姐蝦佢... 重打佢添... 叫小春救佢... 哈哈~~ 小春真係信啦... 重即刻好驚... 將個電話比咗軒軒聽... 沙律繼續扮... 今次連軒軒都驚啦... 兩個掉低咗部電話... 唔肯聽... 99問... 做咩唔聽姨婆電話呀... 佢個都唔敢出聲... 哈哈~~

我當時唔知呢件事... 到小春番房... 佢玩緊我個電話... 突然電話響... 佢望吓我... 之後按收線... 我問佢做咩收線... 佢奸笑... 電話再響... 我聽... 小春即刻爬上床... 沙律講事發經過比我聽... 我已笑到嘩哈哈~~ 然後沙律再叫我叫小春聽... 話Cinderella搵佢... 小春唔聽不特止... 重走咗去床尾... 伏咗向d公仔與被之間... 哈哈~~ 叫極佢都唔應... 拉佢都拒絕出嚟... 哈哈~~ 沙律又問我... 重有咩公主... 一陣又扮自己係貝兒... 一陣又話自己係奧羅拉... 笑死... 小春依然呢埋... 哈哈~~ 真係笑到我哋死死吓... 話今次小春可能童話幻滅了... 哈哈~~

呢個時候... 沙律就用番正常聲... 話班公主去咗佢屋企... 換衫扮靚靚... 準備去迪士尼開Party... 問小春去唔去... 小春有d心動... 但依然有d驚驚哋... 我又幫吓口啦... 話Princess問你想去Party... 咁你有冇皇冠喎... 小春即刻彈起身... 話"有呀"... 跟住就係咁搵皇冠... 嘩~ 夜媽媽... 一陣真係扭去姨婆到點算呀... 唯有話... 唔係今晚... 係聽日呀... 咁你搵定皇冠練定舞啦喎...

跟住小春又帶皇冠... 又死要著嗰條粉紅色跳舞裙... 係咁要我同佢練舞... 跳得兩跳... 我拎咗隻大翠斯比佢... 叫佢同翠斯跳... 佢一隻手攬住翠斯... 一隻手揸住自己條裙... 哈哈~~

志雄番嚟... 我話比佢聽... 佢都忍唔住笑... 話小春低能... 哈哈~~








沒有留言:

張貼留言