2013年11月19日 星期二

阿bu識行幾步啦

尋日媽咪舊曆生日... 大家都入曬佢屋企食撈麵... 因為我要陪媽咪睇醫生... 阿tun又要照顧小朋友... 唯有叫沙律去接小春放學... 真係麻煩曬佢...

沙律重買咗吹泡泡比小春玩添... 小春不嬲都唔識吹... 但沙律今次買呢款... 係好似我哋細個玩粉紅樽仔嗰隻咁... 成支打直吹... 教佢時... 佢重反而吸咗入口添... 即刻搵水比佢浪口... 點知... 佢就向大門口吐水... 真係比佢激死... 後尾我叫佢好似吹bb咁... 佢就終於識啦... 重勁開心添~~

睇吓佢衣不襯身... 係因為冇帶衫去姥姥到... 著番細個d舊衫... 哈哈~~ 重要著住番學嘅皮鞋... 真係失禮曬... 哈哈~~





今日bubu真係好搞笑... 重之... 我唔可以企起身... 就算我唔行開... 重之一企起身... 佢即刻吹銀雞... 喊到得人驚到呢... 就算邊個抱佢都唔得... 連媽咪都唔得嗰吓搞笑... 哈哈~~ 但我一接番手... 佢即停... 難怪媽咪話... 揍佢哋幾耐都冇用... 始終都係阿媽親...

哈哈~~ 今日阿bu重踏出佢嘅一小步添... 我真係興奮到不得了...因為阿bu話曬住向姥姥到... 我好驚錯過佢嘅第一次... 好彩... 雖然而家影嘅已經係第二次... 第三次... 但起碼第一次... 我見證咗啦... 最犀利嗰次... 差唔多行到8小步呀~~ 幾叻仔呀!!



沒有留言:

張貼留言