2013年11月11日 星期一

攰死媽媽... 冇命賠

尋日... 要寫嘅嘢就真係多囉... 雖然話攰啫... 但真係開心... 好笑囉...

朝早... 兩姐弟又比我影到... 爭ipad... 比大家睇吓... 阿bu牛精仔一面... 哈哈~~



小春又點會係省油嘅燈哎~~



今日叫咗tun tun放假... 自己一個人搞掂兩條友仔食飯... 跟住就出發啦.....

但因為費事上的士又要收車又剩... 所以只係一隻手抱住bubu... (腰櫈漏咗向媽咪屋企)... 一隻手拖住架bb車... 小春就又話要幫手拖車... (都好嘅... 冇手拖佢)... 但最慘佢並唔係幫到手... 只係加添咗架車嘅重量... 一路行先發覺... 我真係低估咗我個仔嘅重量呀....

好彩... 小春而家已經好叻... 我將車仔放向欄邊... 小春以為自己扶住咁看住架車... 我截到的士... 開咗門... 小春就自己上車... 我將bubu放入車... 小春就幫我攬住阿bu... 等我放好架車...

第一站... 佐敦... 沙律, 林 & Kobe同毛毛... 及時趕到... 接到我哋... 買完衫... Pokka食Tea...

我呢個大頭蝦媽媽... 又賴屎賴尿啦... bubu夠鐘食嘢... 諗住Kobe實有帶水... 點知唔記得毛毛已可食街外嘢... 佢哋唔洗帶諗多嘢啦... 咁又冇水沖奶啦... (唔想bubu飲街外水)... 帶咗粥... 又唔記得帶匙羹... 搞笑... 好彩... Pokka有小童羹... 嘻~ 咁食咗粥先啦....

睇吓... 小春雖然同毛毛好似fd番d... 但從佢嘅表情可以睇到...芥蒂仍在...



食完就去咗海運影燈飾... 迪士尼喎... 小春點可以錯過呀... 今次重要係bubu嘅第一次影燈飾添喎... 嘩~~ 好彩舅母幫手... 我先可以一隻手抱小春... 一隻手抱bubu咁影相... 但你哋可想而知... 我幾攰....... 可惜d相... 向曬舅舅相機到... 唔知幾時先攞到呢...





原本個行程... 重有去科學館睇恐龍... 但... 大家已經攰到無可能去到啦... 所以... 即刻碌咗番沙律屋企... 但... 邊有得攤屍哎... bubu又要食奶啦...

呢個時候... 舅母攞咗條裙出嚟話送比小春... 幫佢試著... 跟住佢就做咗以下動作... 笑到我哋反曬肚... 認真攞膽... 難得係... 佢真係覺得自己好靚...





而家... 我得閒就攞出嚟睇... 一睇就想笑...


沒有留言:

張貼留言