2013年11月4日 星期一

真係大個囡囉~~

尋日Jofee放假... 本來諗住想對囝囡去玩吓... 可惜小春又病了... 雖然唔係咩大病... 只係流鼻水同咳啫... 咁都夠得人驚啦... 驚傳染bubu嘛...

所以唯有送咗bubu番姥姥屋企先啦... 搞完一輪... 其實都成5點啦... 咁難得入到村... 更係去Silver Cafe... 整番個tea先啦...




小春呢排真係好似大個咗好多... 叫親佢影相... 雖然都係勁唔正經... 但都開結識擺pose啦... 哈哈~~







行吓街... 幫小春買番對冬季黑皮鞋... 呢個衰囡包... 自己識得話要買漆皮喎... 話好似Princess喎... 哈哈~~ 又幾似媽媽細個喎... (本來爸爸極力反對買漆皮... 話花咗好醜樣... 但個囡鍾意... 無計啦)




食晚飯... 上姨婆到坐咗陣... 就番屋企... 正當想訓覺時... 收到媽媽group嘅whatsapp... 佢哋玩緊魔漫... 我呢d唔輸蝕嘅... 更係玩埋一份啦... 一路玩... 笑到我呢... 連Jofee都問我做咩呀... 哈哈哈~ 結果佢比我影相... 玩埋一份... 整樣衰相... 真係好好笑呀... 有d圖... 勁賤... (咁我整自己d屋企人... 更係無整賤嘢啦)...














沒有留言:

張貼留言