2010年12月26日 星期日

小春第一個嘅聖誕party

尋晚勁凍呀~~ 得我一個帶住小春出尖沙咀, 一落到街勁勁勁大風, 重有個女人走埋嚟問我借錢, 我嗱嗱聲叫佢行番埋一邊先, 想凍死我小春咩!! 佢話佢咩冇錢覆診喎, 唉~ 事旦啦!! 幫得未幫囉!! 佢重教我第日要點綁住bb車個蓬, 咁第日就唔驚吹親bb啦!! 之後我同小春上咗慈云山中心搭車, 屋企樓下真係太太太大風啦, 得到等到的士, 我諗我同小春都頂唔順啦!!


出到沙律屋企, 等齊人..... 我哋終於出發入錦繡啦~~


一落車.... 嘩!! 攬實d小春先~~ 入到花園, 招呼都未打完, 已經急不及待同小春入屋啦!! 一嚟小春又要食奶啦!! 唉~ 一路餵奶就一路望住佢哋個個向花園飲曬酒咁!! 小春~~ 食快d啦你!! 好彩... 姐姐都整碗湯我飲吓先!!


兩個都飲完啦~~ 出花園玩lu~~ 白酒~~ 哈哈~~ 正~~ 小春~~ 呢個抱吓嗰個抱吓咁囉!! 玩一陣嘅啫, 好快又變番我抱啦~~ 到最後~~ 哈哈~~ 番bb車自己訓吓先啦!! 哈哈~~ 訓一陣醒咗~~ 到Fiona & Mic... 嚟到!! 又開始抱抱喇~~ 夜d~~ 表姨又到~~ 總之.... 成晚就抱抱訓訓食食咁啦!!


我?? 我就慘啦!! 睇住人食.... 大閘蟹.... 生蠔.... 帶子.... XX蝦.... 鵝肝.... 唉~~ 我食得乜?! 未BBQ d嘢囉!! 咁我都有忍唔住口... 食咗一舊成舊壽司咁大舊嘅海膽嘅!! 不過始終係生嘢, 食咗都有d罪惡感囉!!


至於尋晚d相, 唔該阿小春契爺, 你嗱嗱聲交番出嚟哎!!


到最後... 番到屋企都成3:00啦!! 搞醒咗小春, 喊到拆曬天, 唯有再比多餐佢吃啦.......... 所以............. 今朝............. 佢竟然成11點都未起身飲奶呀!! 不得了啦~~


 


今日實在太凍啦!! 摸吓小春對手凍冰冰, 但又未買手襪比佢喎!! 結果......


 


幫佢著咗對襪上手, 但睇吓佢重幾得戚以為自己好型個衰樣!! 哈哈~~


 


人哋Hello Kitty飛啫, 你唔洗又整個Matrix飛天pose呀~~


沒有留言:

張貼留言