2010年12月10日 星期五

手多多~

前兩日幫小春剪完指甲, 又除咗佢對手套仔啦!! 等佢可以摸吓嘢嘛!! 但到到臨訓, 佢老豆又話都係比佢帶番啦, 日頭可以除, 但係夜晚訓覺睇唔到佢, 驚佢又抓自己塊面喎!! 哈哈~ 點知... 尋晚我一早就訓咗, 今朝起身餵奶我都冇為意!! 直到11點幾, 又夠鐘餵奶啦!! 換片片先~~ 哈哈!! 我見到.... 佢老豆尋晚冇同BB戴番個套喎!! 哈哈~ 真係唔安全喇!!


但我見小春都冇抓損哎, 未比佢摸吓嘢, 等D手指仔郁吓囉!! 哈哈~ 睇佢係咁伸懶腰, 伸呀伸呀~~ 好好笑呀! 又忍唔住攞個電話影佢相喇!! 點知比我影到....


原來佢練緊新詠春, 哈哈~~


最搞笑係呢張, 好似運緊功咁, 唔知係未龜波氣功呢?! 哈哈~~


都唔特止呀!! 重比我把到佢, 開始學食手手添!! 比爸爸睇到張相, 即刻勁擔心, 嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言