2010年12月24日 星期五

好平安

岩岩番工幾日, 就話Christmas Party, 唔知係未真係旺新人呢, 除咗普通交換禮物之外, 重比我抽到現金獎300蚊添!! 哈哈~~ 小春真係旺媽咪喇!! (不過六合彩就唔見我中囉!! 嘻嘻~~ 小春... 加多兩錢肉緊啦!!)


開完Party就放工啦, 好嘢~ 可以早d番屋企同小春玩!! 搭搭吓車突然諗起, 今年鬼死咁忙, 都冇時間出去睇吓買禮物, 但係話曬小春今年第一次過聖誕, 冇理由禮物都冇份家!! 於是.... 我向慈云山中心行咗陣, 結果買咗一對加一隻夾夾比小春, 一對係皇冠立體夾, 一隻係黃色花花夾, 要嚟襯吓衫都好哎嘛!!


平時嘅聖誕節, 通常我同志雄都會搵一日, 只係兩個人食吓聖誕大餐咁嘅, 今年要揍住小春, 聽日又約咗去Peggy (羅倫家姐) 屋企開Party, 咁今晚就唯有向屋企過個好平安嘅平安夜先啦!! 話曬小春重咁細, 都係唔好成日都出夜街啦!!


小春勁似我細個咁鍾意翁鼻, 所以見到鼻鼻有條紋, 我都唔係咁驚, 事關我細個翁得咁厲害, e+都冇事啦!! 嘻嘻~   


沒有留言:

張貼留言