2010年12月20日 星期一

瘋狂食手記

今日我第一日番番WCJ, 因為要盡快pick up番d嘢, 所以就算有少少掛住小春, 都冇時間打番屋企問吓佢咩情況, 志雄放假向屋企揍小春, 唔知佢一個人掂唔掂呢?! 


Lunch泵奶, 第一日番公司泵奶, 勁 lei hei囉!! 又唔記得買冰種, 又要睇吓d位置, 又要研究吓點入袋, 又趕住d時間.... 搞到個人鬼死咁緊張, 鬼死咁心急!! 好彩下午志雄WhatsApp咗兩張相比我, 係小春食手手嘅相, 嘩~~ 得意到呢!! 忍唔住嘅會心微笑, 咩唔開心都唔記得曬啦!!      


嘩!! 識食手指公咁得戚!! 哈哈~                                


 


洗唔洗咁瘋狂呀小姐?? 失禮死人囉!! (笑死)


 


放工, 本來都想一放工就即刻飛撲番屋企睇小春, 但係又要去日本城買番個飯盒先, 買得飯盒嚟又醒起要買番個杯蓋喎, 日本城嗰d又鬼死咁肉, 所以又走咗去隔離間精品舖睇, 見到兩個, 但係又決定唔到買邊個好, 打比豬豬啦!! 點知佢話過嚟睇小春, 叫我等埋佢喎, 咁我又行行行等佢啦!! 等得佢嚟.... 我哋又走咗去另一間精品舖睇吓買咩做聖誕抽獎禮物喎!! 搞到番到屋企都成8點幾啦!!


一番到去, 就見到小春瘋狂咁向到食緊手, 其實佢自從冇戴手套之後, 間唔中都有食吓手, 但係今日又真係好似開始食多咗喎!! 直頭聽見佢食到啜啜聲, 個樣勁搞笑囉!! 又唔識放隻手指公入口喎, 成梳蕉咁輪住啜, 有時又好似貓仔咁舔手背, 真係比佢笑死!!


點知... 比豬豬表姨發現咗, 點解小春有幾隻手指d指甲會起曬黑邊家!! 重要係好黑嗰隻添喎!! 爸爸~ 你究竟點睇住個女家?? 佢究竟摸過d咩呀?! 嘩~ 佢重啜咗成日添家!!  呢個時候, 見到枱面有包八仙果, 我就笑佢... 哦!! 小春係未偷食八仙果!! 哈哈~~ 當然, 真正答案唔會搵到啦!! 


沒有留言:

張貼留言