2010年12月22日 星期三

冬至

志雄屋企例牌提早做冬嘅! 而我哋屋企呢, 就不嬲都冇做冬嘅, 係姥姥死咗之後, 重要係睇姥爺嗰年點講, 先決定做唔做囉!! 今年咁岩Kobe家姐個女滿月, 姥爺又入咗醫院, 所以唔洗做!!


今日公司有得放早, 所以我就成機上咗瑪麗探姥爺, 見佢精神番d, 我都放心d!! 我重比小春d相佢睇, 點知佢一睇到, 即刻話... 哎呀!! 你唔好比咁多嘢佢食呀!! 你有冇睇廣告, 個bb坐到架bb車墜曬落嚟呀!! bb太肥唔好家..... 哈哈~~ 笑死我啦!!


因為今日99同文文入咗粉嶺睇中醫, 所以我走嘅時候, 約志雄向旺角等, 之後就買飯盒番屋企, 同媽咪一齊食!!


小春~ 你睇你已經肥到冇咗個尖下巴啦!! 檢討吓啦~~ 重食食食!! 哈哈~~


沒有留言:

張貼留言