2010年12月29日 星期三

3Q Fanny姨姨 & 佢d同事

尋日, 媽咪又整咗花膠湯比我飲, 唔知今次係未重手咗呢, 今朝開始好似有d塞塞哋喎!! Lunch又係咁, 所以我就叫媽咪今晚唔好餵佢住, 等我番屋企自己埋身餵!! 嘩~~ 佢一埋身, 即刻通番... 我重見佢好似食得好飽吓添!! 哈哈~~


Fanny姨姨叫咗爸爸去攞嘢好耐, 終於今日攞到喇!! 除咗衫褲鞋襪之外, 重有一個吊鈴, 同一架有排都未識玩嘅車仔, 哈哈~~ 好好笑呀!!  特別多謝Fanny姨姨記得我哋小春肚仔多風, 特登為我哋準備嘅肚箍!! 


睇吓小春幾好奇!! 不過我就密謀緊換咗d Pooh Pooh做豹豹同鴨鴨, 哈哈~~


 


沒有留言:

張貼留言