2010年12月28日 星期二

開始唔捨得啦!!

呢兩日d嘢真係好似少緊.... 冇.... 少少.... 咁, 尋日媽咪話1號好日子, 到時同我去拜神, 跟住就會揍小春去佢屋企, 我一邊就覺得雖然將會兩頭 tun, 但總算終於都可以有番d自己時間啦, 另一邊又開始覺得好唔捨得啦!!


今朝泵泵吓奶小春醒咗, 佢又冇即刻喊喎, 反而 ee娥娥~ 又笑又剩, 懶可愛咁!! 搞到我連門口都唔捨得出呀!! 呢個小鬼... 有時就激死你, 有時就齋望住佢都覺得甜曬!!


但係到佢番咗媽咪到之後, 雖然我日日都會攞奶番去, 放假又會揍佢番嚟, 但係就冇得晚晚撚佢一大輪, 又冇得鍚過佢先訓, 唔止我同志雄... 我諗連豹豹都會變得好悶囉!!


沒有留言:

張貼留言