2010年12月6日 星期一

BB有便便喇~~

小春已經兩日冇痾poopoo啦!! 點算呢?! 會唔會係我食咗D補品, BB燥熱呢?! 但係佢肚仔又冇好漲喎!! 今朝7:30起身餵奶, 睇到佢重未有得痾, 我就同佢講... 小朋友唔可以咁耐唔痾poopoo喎!! 應承媽咪加油努力好唔好?! 到12:00餵奶, 睇吓佢... 唉!! 重未有囉!!


平時除非岩岩泵完奶, 我先會比小春飲最新鮮嘅奶奶, 如果唔係.... 佢都係飲之前嗰轉 / 日子較先嗰D!! 今次... 我特登提早少少起身, 比新鮮奶奶佢飲, 嘻嘻!! 因為我尋晚特登食個橙, 希望咁樣會幫助BB有得痾啦! 


到2點幾啦, 媽咪打嚟問BB痾咗未, 唉~~ 依然未有呀!! 不過就好多屁放, D屁重要好似大人咁大聲, 重要勁臭囉!! 試吓比佢飲D水啦!! 飲咗1安佢就唔肯飲啦!! 重忟忟憎憎咁添!! 媽咪話佢可能唔肚餓唔肯飲, 話如果係咁.... 可以試吓4:00嗰轉奶唔好比佢食住, 比水佢飲先, 結果.... 真係有用喎!! 佢飲咗3安幾水, 好似有D臭喎!! 裝吓先... 真係有呀!!


諗住比佢痾多陣, 點知... 5:00餵奶前睇吓!! 唉~~ 得一啖屎囉!! 咁唔得喎! 唔岩數喎BB!! 都冇辦法啦!! 都要飲奶o家~~ 點知飲飲吓... 又勁放屁啦!! ee~~ D屁D聲好似有D唔同咗喎!! 食完奶.... 都係嗰句啦!! 比佢痾多陣啦!! 見到佢真係陰公, 谷到面仔都紅曬!! 重好忟憎咁喊添!! 想抱吓佢啦, 摸到Pat Pat好似成泡幾喎!! 都係唔好搞佢啦!!


Yeah~~ 終於痾咗一大督啦!! 佢又鬆曬~~ 我又鬆曬~~ 我係講我嘅心情呀!! 真係... 真係擔心死媽媽啦!! 即刻鍚番啖先~~ 叻女!! 應承媽媽嘅嘢真係做到喎!! 真係抵鍚~~


睇吓佢.... 谷住督poopoo都咁可愛嘅!!


1 則留言:

  1. 做媽咪係咁架啦!我到依家都好留意阿女的bu bu架!

    回覆刪除