2010年12月21日 星期二

等到媽咪返嚟餵奶奶喎~~

今日放工番到屋企, 小春同媽咪向到玩緊, 媽咪話見佢咁乖又未喊, 所以冇餵佢飲奶住, 等我番嚟可以埋身餵佢嘛!! 呵呵~~ 我呢個超級媽, 真係想得周到, 又岩我心水! 哈哈!! 事關番咗工, 奶水真係好似少咗咁, 本來都唔係多家啦, 如果唔比佢啜吓, 真係好快冇!! 嘻嘻~


話口未完, 佢就開始喊喇!! 喂~ 係未又蝦媽咪呀?! 定其實佢嗅到我d奶味呢?! 唔知係未心理作用, 重係覺得呢兩日見少咗, 小春好似冇咁跟我咁嘅!! 唉~ 呢d算唔算諗嘢負面呀!! d人話岩岩番工, 好易產後抑鬱喎!! 我要番意下先得啦, 放鬆~~ 吸氣~~ 哈哈~~


                                                               

     無辜樣


     可愛樣


     扁咀樣


     為食樣


 


沒有留言:

張貼留言