2010年12月23日 星期四

雙滿月

話咁快小春就兩個月啦!! 繼滿月嘅小party之後, 今次原本想叫埋姥爺, 豬豬, 沙律佢哋出嚟, 一家人食餐飯慶祝嘅, 點知咁岩姥爺入咗醫院喎!! 原先都諗住算啦, 同媽咪林林兩公婆, 少少人食餐飯就算, 但到最後都係叫埋沙律同Mathew!!


臨時臨急, book邊到食好呢?! 上網睇睇睇.... 又諗吓阿少年食神d介紹, 結果book咗旺角鳳城!! 上環, 北角, 太子鳳城都食過, 都唔錯哎!! 尤其佢個炸子雞, 我最鍾意!! 諗住冇死啦!! 點知....


我哋叫咗個半席嘅套餐, d名樣樣都好好聽呀, 不過就虛有其名囉!! 早知行多幾步過太子好過, 下次真係米搞!! 買單$1,5xx真係唔gur呀!! 唉~~ 本來諗住佢哋個個封咁厚利事比小春, 請人哋食餐飯, 點知.... 真係唔好意思呀!! 不過好在.... 我d屋企人都唔係咁計較嘅!! 最緊要嘅係, 我哋自己傾得, 玩得, 影得都好開心!! 尤其係林林同Kobe精彩嘅舞蹈..... 哈哈哈~~ 笑死我哋啦!!


 


P.S. 田景霖~ 你好嗱嗱聲sent番d相嚟呀!! 上次d相都未sent呀!! 係未想我打獲你呀~~


 


1 則留言:

  1. 閑來沒事 進來逛下 新浪遊戲 熱風海賊王 海賊王蛇姬圖片

    回覆刪除