2014年1月7日 星期二

Bubu 出世500日啦~~

尋日... 係bubu出世第500日... 點解我知... 哈哈~~

以前小春... 我真係續日數... 慶祝完500日... 又慶祝1000日...

但今次... 我download咗個app... 當然我都有續日數一次... 對吓佢岩唔岩先啦...

之後... 電話每日一夠零晨12:00... 就會提我一次... 以後唔洗自己數啦!! 哈哈~~

上星期日冇揍阿bu番姥姥到... 就係因為想親身同佢慶祝吓囉... 雖然... 因為爸爸e+放得晏... 所以都冇特別出街慶祝... 但我一放工... 即刻去買番個蛋糕... 叫爸爸早d番嚟... 一齊影吓相留念啦... 但我諗... 其實阿bu都唔知我哋做乜... 哈哈~~




由於4個人真係好難自拍到全身福... (又懶攞相機同腳架)... 結果小春幫我哋揸機... 睇吓... 又真係影得幾好喎~~





嗰日契媽同小春扭嘢蛋蛋... 我終於尋晚砌好啦... 小春又懶浮誇咁大叫... "嘩!! 好靚呀!!! 廘廘呀!!" 佢真係七情上面... 好好戲㗎.... 哈哈哈哈~~~ (唔該唔好再戚起條眉嚟笑啦... 好樣衰呀!!)...



沒有留言:

張貼留言