2014年1月16日 星期四

小春餵藥

呢排係咁病... 小春就成日要幫我... 好啦... 唯有教佢... 點先可以幫到我啦...

點知... 唔教由自可... 教咗... 日日係咁chur我... 重提我... "呀~~ 你未食藥喎!!"... 屋企好似多咗個管家婆咁...

我睇個e生... 又鬼死咁慷慨... 比成9廿幾種藥... 小春手腳又慢... 結果... 搞到明明飲兩啖水... 可以好快食完嘅藥... 變咗...

要等佢攞完藥... 數吓一共幾多粒藥... 檢查有冇跌藥... 驚比阿Boo執咗嚟食... 又要檢查每個藥包關好未... 跟住佢堅持續粒藥餵... 順便知道有冇餵齊咁多粒藥... 所以明明係駱駝嘅我... 無端端要飲曬成杯水... 飲到肚都脹埋... 成個過程... 漫長非常...

唉~~ 你哋有耐性嘅話... 就自己睇啦.........


同沙律講... 佢竟然有另一番見解... 佢話... 小春e+重細... 你好享受佢服持你食藥啦... 到第時... 你老咗... 唔好話餵藥哎... 叫佢幫你遞粒藥... 佢都費事啋你呀...

唉~~ 咁都岩嘅... 唯有... 慢慢享受... 佢嘅慢慢攞藥啦... 慢慢餵藥... 慢慢.... 慢慢................

沒有留言:

張貼留言