2014年1月5日 星期日

突然喜歡上Apple Jun(s)

尋日... 阿Jun生日... 一早約咗出去食飯... 我同小春講... 今日係uncle Jun生日喎... 去到你要唱bad bay u u比佢聽喎...

唔知係未嗰日count down完... 認得多咗d uncle antie... 佢答我... 重有契爺啦... 重有契媽啦... 重有契契啦... 重有哥哥啦... 重有Carmen姐姐啦... <<< 呢d都好正常... 佢竟然話... 重有mike mike啦!! 洗唔洗叫到咁親切呀... 真係聽到都想嘔呀... 講緊阿mike平時係話唔鍾意小朋友... 點諗到... 突然同小春fd咗... mike重話好冧添喎... 哈哈~~

臨出門口... 我叫小春whatspp阿Jun... 講聲Happy Birthday啦... 點知佢叫咗... Apple Juice... 哈哈~~ 我教佢唔係呀... 係uncle jun呀... 講咗幾次... 佢好堅持... 最後叫咗Apple Jun... 哈哈~~ 講番比大家聽... 大家都笑阿Jun有個新朵... 成個都young咗... 善良咗... 哈哈哈哈~~~



去到沙律鋪頭... 等埋佢收工... 真係搞笑... 何太竟然向雪櫃攞咗支益力多出嚟... 話隔離鋪個小朋友拎過嚟... 話要請翹翹飲嗰喎... 哈哈~~ 話說原來平安夜嗰日... 小春落花鋪等我... 咁就識咗呢個男仔... 自此之後幾日... 個男仔都去花鋪問翹翹呢?? 咁日日都唔向到啦... 直至前日... 沙律講佢聽4號會嚟呀... 到時先一齊玩啦... 所以尋日一早就攞定支益力多嚟比翹翹囉... 哈哈~~ 原來小春都唔係次次食檸檬嘅... 真係... 各花入各眼呀... 哈哈哈哈~~



到出到去食飯... 嘩... 成晚都痴到實apple jun... 連哥哥都唔理囉... 哈哈~~ 我問佢點解成日跟住apple jun嘅... 係未因為今日佢生日呀... (心諗呢條妹都幾識撈... 識得痴主角)... 佢答我... 因為我好鍾意apple jun哎嘛~~ bea.............................



沒有留言:

張貼留言